Thursday, January 15, 2009

dulu pak lah kini najib

Dato' Seri Najib kini cuba 'menggula-gulakan' rakyat dan pengundi di Kuala Terengganu bahawa jika calon BN menang pilihan raya kecil ini Terengganu akan memperolehi bayaran royalti yang lebih besar.

Beliau turut memberi 'jaminan' Terengganu bakal mengalami perubahan besar sekiranya calon Barisan Nasional itu menang dalam pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu, Sabtu ini.

Menurutnya, hanya kerajaan BN sahaja yang mampu melakukan perubahan dan sokongan rakyat terutama para pengundi diperlukan dalam pilihan raya kecil ini. Dulu semasa kempen PRU 11 pak lah menjanjikan pembangunan yang tak pernah dilihat oleh rakyat terengganu. memang benar janji pak lah itu. sampai hari ini memang pembangunan untuk faedah rakyat terengganu seperti yang dijanjikan itu tak dapat dilihat. yang ada projek membazir yang tidak menguntungkan rakyat.

Janji peruntukan RM100,00 kepada masjid, RM30,000 kepada surau ketika pilihan raya kecil Permatang Pauh pun masih tidak ditunaikan dan terbukti palsu".

Ia adalah janji politik dan geran kosong yang selalu digunakan oleh Umno ketika pilihan raya - Pemimpin Umno negeri.

"Kalau duit untuk agama ditipu, apa lagi untuk peruntukan lain - orang ramai Pengundi Kuala Terengganu diingat jangan tertipu".

No comments:

Search This Blog