Tuesday, October 4, 2011

Harga Petrol & Diesel Turun 20 Sen ?



"Kerajaan BN/UMNO APCO bakal menurunkan bahan bakar (petrol dan diesel) sebanyak 20 sen seliter dalam "BACA BAJET 2012"? . Cakap cakap orang politk ada benar atau atau hanya sembang kosong sahaja.
Malah dikatakan Najib, menteri kewangan Malaysia dikatakan akan memberi bonus dua bulan kepada kakitangan kerajaan seramai 1.5 juta orang?. Bagi merealisasikan tranformasi ekonomi negara yang cukup tenat. Dikatakan kakitangan awam bakal merasai gaji yang lebih baik dalam "BACA BAJET 2012".



Hanya telahan atau ramalam, Najib bakal berdepan dengan satu tarnformasi politk dan ekonomi yang merudum. Sepatutnya Najib dab BN/UMNO menjual harga pertol dan diesel kepada rakyat Malaysia sebanyak RM1 satu liter.  Petronas selama hampir 40 tahun beroperasi dan mengaut keuntungan ratusan ribu bilion tidak dapat dikecapi oleh rakyat Malaysia.
Bajet 2012 bakal dikatakan bajet PRU13 dan bajet untuk memulihkan watak Najib dan Rosmah yang tercalar dan terlibat dengan rasuah dan cincin RM24 juta.
Najib BN/UMNO gagal dalam semua tranformasi yang dicanangka oleh BN/UMNO, seperti NRKA, PEMANDU dan seribu macam yangbentuk dan ucapan. Namun semuanya'MASUK DALAM KOCEK PEMIMPIN UMNO/BN DAN MENJAGA KRONI DAN POLITIK PERUT.
Kita dengar 'BACA BAJET 2011" oleh Najib Razak yang dikatakn oleh penganalisa bodek kerajaan BN/UMNO sebagai BAJET RAKYAT ATAU BAJET KRONI DAN NAFSU JAHAT DAN PENIPU RAKYAT MALAYSIA.

No comments:

Search This Blog