Thursday, April 22, 2010

P094 : Kamalanathan, Pembohong yang terus Berbohong!

P. Kamalanathan ataupun Kamal yang menjadi calon BN untuk PRK Hulu Selangor, telah membuktikan bahawa beliau juga mempunyai kemahiran berbohong sepertimana pemimpin UMNO/BN yang lain..

Mula-mula Kamalanathan dalam satu sidang akhbar yang tidak dirancangkan di Ladang Kerling, Hulu Selangor, beliau mempertikaikan yang beliau telah mencium tangan Muhyiddin..

Beliau juga telah bertanya bila beliau telah mencium tangan Muhyiddin malah mencabar agar ditunjukkan dimana beliau melakukannya..

Katanya “Kiss his hand? When did I kiss his hand? Show me where I did that,”

Dan gambar dibawah telah dikeluarkan untuk menjawab pertanyaannya itu. Ternyata beliau telah berbohong dengan menafikan beliau telah mencium tangan Muhyiddin..







Kemudian Raja Petra pula telah mendedahkan tiada rekod yang menunjukkan bahawa P. Kamalanathan pernah belajar di Edith Cowan University dan mendapat Bachelor of Mass Communication sebagaimana yang tertera dalam C.V Kamalanathan..

Panggilan telefon juga telah dibuat kepada Universiti tersebut dan mereka mengesahkan mereka tiada rekod mengenai Kalamanathan..

Sila lihat disini..

Bila dihubungi oleh pemberita bertanyakan perihal diatas, Calon dari Barisan Nasional itu menafikan pula yang beliau pernah berkata yang beliau pernah belajar diluar Negara.

Menurut beliau sebenarnya beliau telah mengikuti program berkembar yang dijalankan oleh Olympia College dan Edith Cowan University dan menegaskan akan mempamirkan salinan ijazahnya di dalam website beliau pkamalanathan.com dalam masa 24 jam..

Bila carian dilakukan oleh Raja Petra.. hasilnya..

Tiada website seperti yang dinamakan oleh Kamalanathan itu.

No comments:

Search This Blog