Monday, March 29, 2010

sudah tiba masanya.....Tee Keat

Kekalahan Ong Tee Keat kepada Chua Soi Lek menjelaskan lagi kepada kita bahawa bukan saja didalam UMNO malah dalam MCA juga adalah sama...

Kalau didalam UMNO setiap pemimpin yang benar-benar ikhlas untuk menentang rasuah akan disingkirkan begitulah juga apa yang berlaku didalam MCA...

Adakah dengan kemenangan Chua Soi Lek ini akan menyebabkan isu PKFZ juga akan tenggelam bersama Ong Tee Keat, manusia yang telah menimbulkan isu ini?


jika Tee Keat benar- benar ikhlas didalam perjuangannya, maka sudah tiba masanya untuk dia berhijrah ke kem PR. pilihan yang ada samada Keadilan atau Dap. Ju Meng atau Guan Eng akan menyambut kedatangan Tee Keat dan akan bersama-sama membantu untuk membongkar isu PKFZ.

jika Tee Keat berhajat benar untuk membongkar skandal itu, maka sekurang kurangnya semasa masih lagi menjadi menteri ini, sudah tentu Tee Keat sudah memikirkan dokumen atau bukti penyelewengan yang perlu ada untuk menangkap pihak yang terlibat dengan skandal itu.

kita yakin dan percaya, kekalahan Tee Keat ada kaitannya dengan isu PKFZ. dan sudah mesti ada tangan-tangan ghaib yang membantu kearah itu.

maka apa nak ditunggu lagi, ayuh....marilah bersama kami......kita sama-sama menegak kebenaran.

No comments:

Search This Blog