Sunday, June 26, 2011

Cara nak dapatkan anak lelaki

Pelbagai cara bagi si bapa yang berhasrat untuk memiliki anak lelaki. Bagi seseorang lelaki, pelbagai gurauan sinis yang tak sedap di dengar apabila mereka berkahwin tetapi tidak memiliki anak. Selepas memiliki anak, tetapi jika gagal mendapatkan anak lelaki, mereka juga akan menghadapi pelbagai sindirian seolah-olah tidak pandai membuat anak.
Jodoh pertemuan ditangan Tuhan. Lelaki dan perempuan adalah sama sahaja. Rezki daripada Allah Swt. Mereka terima ketentuanNya. Tetapi terasa juga kekurangan dengan mengharapkan kelahiran anak lelaki yang meneruskan kesinambungan ‘bin’ dengan nama beliau bahkan sebagai lambang kepimpinan dan ketua keluarga.

Pelbagai cara para lelaki berusaha untuk memiliki anak lelaki dan salah satu yang pelik adalah amalan Kailash Singh. Masih lagi gagal hingga kini. Jika anda merasa takut untuk meniru cara Salleh Ya'kob... Adakah anda ingin mencuba cara ini ???

Lelaki terbusuk di Dunia? Kailash Singh tak Pernah Mandi Selama 37 Tahun

NEW DELHI - Kailash Singh percaya dengan tidak mandi akan membantu dia memiliki anak lelaki. Ugutan istrinya untuk berhenti tidur dengannya dianggap sebagai angin lalu. Tak terasa, sudah 37 tahun badan dan rambutnya tak pernah bersentuhan dengan air!

Singh, 65 tahun, tidak mandi atau memotong rambutnya sejak tahun 1974. Menjelaskan tekad peliknya itu, Singh menyatakan seorang imam harus memiliki anak lelaki untuk meneruskan generasi kepemimpinan. Sementara, ia hanya memiliki anak perempuan, tujuh orang jumlahnya. "Mungkin saya baru akan mandi di kehidupan kedua saya kelak." Sebagai pemimpin agama, Singh menghabiskan hari-harinya mengurus lembunya, menghisap ganja, berdoa kepada Dewa Siwa, dan menari di sekitar api unggun.

Keluarganya menceritakan, bukan sekali dua mereka meminta Singh mandi. "Dia selalu melawan kami dan melarikan diri jika disuruh mandi," kata istrinya, Kalavati Devi, 60 tahun. "Kami sudah mencuba beberapa kali sejak dia mogok mandi, dan selalu berakhir dengan perbalahan." Menurut Devi, bagi suaminya, lebih baik mati daripada disuruh mandi dan hanya anak lelaki yang boleh mengubah fikirannya. "Sudah bertahun-tahun, sekarang saya sudah terbiasa dengan baunya," katanya.

Keluarga Singh tinggal di dekat kota suci India Varanasi, di tepi Sungai Gangga, di mana suhu harian rata-rata 47 derajat Celcius. Fuh!!! Boleh tahan pe???


Apahal sebenarnya penulis bawak berita Kaish Singh ini. Bukannya apa kerana penulis tertarik dengan berita tentang bagaimana Umno-BN menggunakan Datuk Amar Singh yang dikatakan ada cara untuk menghalang himpunan Bersih 2.0 yang dipimpin oleh Datuk Ambiga (Sign jugak kot).

Polis akan menggunakan cara tersendiri untuk memastikan perhimpunan haram yang dirancang pada 9 Julai ini tidak akan berlaku, kata Pemangku Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh.

"Apa rancangan dan jenis tindakan yang akan kita ambil itu, biarlah polis sahaja yang tahu. Yang pasti, kita akan ambil tindakan sewajarnya bagi menghalang perhimpunan ini," katanya dalam sidang akhbar di ibunegara hari ini.

Agak-agak! Apa ke cara tersebut. Jangan tiru Kailash Singh sudah le. Diharap datuk Amar Singh… bisik-bisk le kepada Karpal Singh.

1 comment:

Adila said...

mau pengsan tak mandi 37 tahun...demam isteri macam tu

Search This Blog

Loading...