Thursday, December 9, 2010

Rakyat Berhak Tentukan Masa Depan

"Salam kepada Seluruh Rakyat Malaysia, Cadangan SPR untuk membenarkan para pengundi tertentu untuk membuang undi secara pos adalah malang bagi seluruh rakyat Malaysia.Mengundi secara Pos banyak berlaku manupulasi setiap kali berlakunya pilihanraya.Janganlah SPR jadi pengadil yang berat sebelah.Undi Pos adalah pembohongan semata-mata.

Bukan para pengundi yang mengundi ,contohnya para tentera & polis.Tiada wakil calon yang dibenarkan untuk melihat proses pengundian yang dilakukan.Kita berada dalam negara yang aman sejahtera.Biarkan para pengundi menentukan pilihan mereka.Bangun dan jatuh negara ini biarlah para rakyat yang menentukan.
Satu lagi adalah kes pengundi hantu.Sebenarnya siapa yang mewujudkan pengundi hantu kalau bukan pihak yang boleh memanupilasikan dengan mengeluarkan kad pengenalan kepada para pegundi bukan warga negara Malaysia.Kes ini bukan baru,sudah lama pihak yang tertentu melakukannya disamping kerjasama dengan SPR dengan memasukkan nama-nama mereka yang bukan warganegara kedalam senarai SPR.
Dimana maruah kita,kepada pihak-pihak yang ada agenda jahat ini,berhentilah....kalau kamu semua tidak insaf..balasan kepada kamu semua adalah neraka.Sekian.

No comments:

Search This Blog