Monday, February 6, 2012

shahrizat hanya takut pada allah

 

jadi, apa yang berlaku ke atas dirinya dianggap sebagai perkara biasa. Shahrizat berkata beliau tidak perlu menjawab pelbagai tuduhan yang dilemparkan dan dia hanya bertanggungjawab kepada Allah.


"Mengapa saya pergi ke Mekah tiga kali dalam dua setengah bulan? Kerana saya takut kepada tuhan, saya minta petunjuk dan bimbingan dari Allah," kata Shahrizat, yang juga Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.kenyataan penuh disini http://www.malaysiakini.com/news/188363m

kita amat menghormati kenyataan shahrizat seperti diatas, tetapi jika dilihat pada cara pemakaian shahrizat, amat berlainan dari apa yang dilafazkan. juga tindakan menyalahgunakan wang rakyat yang diamanahkan untuk menambah bekalan daging negara digunakan untuk membeli aset atas alasan yang ketua audit negara pun anggap memberi masalah pada syarikat. walaupun syarikat itu bukan atas milik shahrizat, tetapi sebagai salah seorang ahli keluarga yang mempunyai jawatan didalam kabinet yang mengaku takut kepada allah maka sewajibnya dia bertanggungjawab keatas mereka.

No comments:

Search This Blog