Friday, September 3, 2010

Perlis, Perak, Negeri Sembilan, Melaka dan Terengganu konfirm Pakatan ambilalih

"Ikut kajian simple sampling yang dilakukan kepada golongan ramaja dan belia yang berumur dari 21 hingga 40, jelas menunjukkan mereka  95% menyokong Pakatan Rakyat dengan konsep keadilan untuk semua. hanya 5% yang menyokong BN, itu pun golongan yang tercicir dan lemah IQ serta buta IT.  Buat BN, Innalillah
Oleh itu, peringatan buat Pakatan....bekerja keras dari sekarang. Fahami perasaan anak-anak muda Malaysia yang inginkan keadilan sejagat.Tahniah Pakatan Rakyat. Selamat Berhijrah ke Putrajaya.
Goodbye BN yang tidak relevan, tidak perihatin, tidak sedar diri.

7 comments:

Anonymous said...

Saya baru 23 tahun dan bukan ahli parti mana2pun tetapi saya dan gang-gang kolej seangkatan semuanya akan mengundi UMNO/BN pada PRU13. Dulu saya pangkah PKR kerana benci kepimpinan Pak Lah dan sekarang Pak Lah dah takde bolehlah bagi peluang balik kat UMNO. PKR jangan mimpin siang le!!!

budak U said...

Anonymous nie golongan yang 5% sokong BN. Patut la pun.

Anonymous said...

Ni 5% lagi aku budak U, amik PhD lagi. Tapi sokong BN

Anonymous said...

Ini takbur namanya.
Tak baik.
Tuhan marah.

Anonymous said...

phd bukan boleh tolong dalam kubur nanti

nakata said...

setiap org ada pandangan masing2..setiap pandangan individu adalah satu pengertian yg mewakili diri individu terbabit..so tidak salah jika seseorang mengutarakan pandangannya samada ingin menyokong mana2 parti yg bertanding nanti..tapi bagi saya..saya lebih memilih Pas dalam barisan kepimpinan PR di mana ia lebih progresif dalam mendambakan semangat Islam tertegak di bumi Malaysia ini..saya akan menyokong mana2 parti yg inginkan kepada hukum Allah yg dibawa oleh Rasul-NYA melalui Al-Quran..dan buat masa sekarang..Pas adalah sebuah parti yg lebih baik daripada UMNO yg terlalu ekstreem membela bangsa/kaum sedangkan Rasulullah sendiri benci dengan amalan assobiyyah (perkauman)..wallahualam

Anonymous said...

wut so great bout PHD dude...??

perasaan hasad dengki ek..??

ape pn..insyaALLAH Pakatan Rakyat akan melangkah ke Putrajaya dgn izin Allah...

Search This Blog