Monday, June 21, 2010

Umno Nak Jadi Tuhan

Islam, Yahudi, Kristian, Buddha, Hindu, Sikh, Taoisme, dan macam - macam lagi agama yang wujud di dunia ini tidak pernah mengiktiraf dan menghalalkan judi.

Siapa Umno yang mahu menghalalkan judi. Siapa Mahathir ingin menentukan hukum - hakam agama selain dari Islam. Siapa Nazri yang ingin menghalalkan judi di dalam agama selain dari Islam.

Sudahlah definisi kalimah Allah di Umno kan, sekarang agama lain juga mahu diUmnokan. Umno perosak perpaduan kaum. Umno cuba menjadi Tuhan. Tanya kepada penganut agama lain apakah benar agama mereka membenarkan judi?

Apa bodoh sungguh Nazri dan Mahathir. Saya ada kawan yang beragama Buddha, Kristian, Hindu dan Sikh. Semuanya mengharamkan judi. Mereka tidak pernah menjumpai ayat - ayat dalam kitab agama mereka yang mengharamkan judi. Hebat sungguh Nazri dan Mahathir kerana dapat mencari satu ayat dalam kitab - kitab mereka yang menghalalkan judi.

Umno tidak dapat memerintah dengan baik. Duit dalam Bank Negara sudah hampir habis. Cara untuk mendapatkan wang dengan lebih pantas adalah membuat aktiviti perjudian dan menggesa rakyat untuk berjudi. Satu teori ekonomi kapitalis yang teramat jahat.

Umno dan BN akan tumbang kerana telah cuba membodohkan penganut agama lain. Mereka punca kepada kekalahan besar BN kelak. Sesungguhnya kekalahan besar BN sedang tiba dan akan dicepatkan lagi oleh Mahathir dan Nazri.

No comments:

Search This Blog