Thursday, May 3, 2012

UMNO/BN dan Iblis sentiasa bergabung untuk membuat fitnah dan penipuan

Lelaki ini sedang menerajang motosikal polis
Lelaki ini juga yang menangkap peserta BERSIH

Sedikit demi sedikit bukti penyamaran polis terdedah. Sesiapa yang mengenali polis ini, sila dedahkan namanya, akaun facebooknya (jika ada) dan berkhidmat di IPD mana.

Dan yang paling penting, bantuan diperlukan untuk mendedahkan gambar lelaki tidak siuman yang menaiki bumbung kereta polis dan menghentaknya. Jika Datuk Zaharin dari UMNO Bandar Tun Razak maklumkan hampir 2 ribu polis yang menyamar menjadi peserta Bersih untuk menimbulkan huru hara dan provokasi, maka tidak pelik kalau lelaki tidak siuman yang menaiki kereta polis dan menghentaknya juga seorang polis!

Akbar-akhbar seperti mana dijangka, mengatakan perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan di ibu negara akan berakhir dengan keganasan. Akhbar akan menyalahkan tindakan peserta perhimpunan itu yang bertindak ganas dan biadab bukan sahaja dengan merempuh sekatan polis malahan turut menyerang serta memukul sehingga menyebabkan 11 anggota pasukan keselamatan cedera.

Ini berita ditokok tambah 
Tapi apa sebenarnya
Tak hairan jika polis buat kacau...Tapi hairan jika polis duduk saja tak buat apa-apa... dan mungkin boleh kata buang tebiat nak mampus atau kojol...
Ampun maaf jika menggunakan bahasa yang begini tapi itulah selayaknya bagi memperkatakan kepada polis yang jelas hilang nilai kepolisan sepatutnya dan lebih layak jika dikatakan sebagai anjing gila kepunyaan kerajaan umno/bn yang jelas nyanyuk yang tunggu masa nak mampus...
Polis yang ada ketua besarnya bersedia menerima apa saja arahan dari umno/bn asalkan "kau talong aku, aku tolong engkau". persetankan kepada nilai kemanusiaan sejagat asalkan apa yang hendak akan dapat, contohnya naik pangkat.
Tak hairan ketua samseng yang duduk dalam polis boleh naik mengejut dengan memijak kepala barisan pemimpin yang senior untuk jadi org nombor satu. dan tak heran suku sakat ketua samseng dapat jadi ketua-ketua polis negeri dengan begitu cepat dan lekas sehingga menafikan orang-orang yang sepatutnya mengisi tempat tu... inilah hasil kerja umno/bn yang telah mendapat bantuan Iblis laknatullah yang men'candu'kan polis asalkan "kau tolong aku, aku tolong engkau".
Bersih 3.0 dah lepas dengan banyak kenangan yang cukup berkesan. Umno/bn dah jelas takut dan sisa-sisa usia yang tinggal semakin menggusarkan, bukan saja kepada kerajaan tetapi juga kepada semua organisasi yang telah berjalan secara tidak betul dan bergelumang dengan fitnah dan penipuan.

Tak hairanlah organisasi ini begitu gerun seandainya tampuk pemerintahan bertukar tangan. dan tak heran jika polis bertindak laksana haiwan kerana dah jelas nampak bahawa mereka bakal diBERSIHkan….

No comments:

Search This Blog