Sunday, May 13, 2012

setakat 100,000 tu biasa bagi PAS

setakat kehadiran yang ada kata 120,000, ada yang kata 100,000 dan paling sikit ada yang kata 50,000 perkara biasa bagi PAS . Buktinya lihatlah sendiri gambar-gambar dibawah. Tak perlu disediakan sebanyak 2800 buah bas untuk mengangkut mereka untuk datang. Tak perlu duit poket atau T-Shirt percuma. malah mereka akan menghulurkan derma kepada parti.


Kalau anda menonton ucapan yang dikatakan amanat presiden parti yang mendakwa membela umat melayu, anda seperti melihat bekas YB PKR yang belot membuat kenyataan diTV3. Tak henti-henti bercakap membandingkan perhimpunan pada malam itu dengan DEMONSTRASI BERSIH pada 28 mac yang lalu. Selepas mengharamjadahkan peneroka yang menentang penyenaraian FELDA, PM satu malaysia ini menghina peserta DEMONSTRASI yang merupakan pembayar cukai bagi menampung gaji PM satu malaysia itu.

beliau sepatutnya fokus kan ucapannya kepada partinya sendiri memandangkan perhimpunan itu adalah bagi meraikan hari ulang tahun parti beliau. bukannya memburukkan lawan.kalau beliau yakin bahawa parti UMNO amat kuat pada ketika ini maka bubarlah parlimen. bersihkan SPR dan bersihkan daftar pengundi. TAk perlu takut jika yakin parti anda benar-benar kuat seperti didakwa.


















dan banyaaaaaaak lagi....

1 comment:

Search This Blog